.....

Förlåt för den sugiga uppdateringen! Men min skärm har gått sönder och pappas laptop med så jag har ingen dator att blogga på :(
Sista dagarna på lovet var skitbra. Var i vadstena med Matilda. Vi var och badade och kollade på film och så.. jättemysigt :) <3 
Sen när jag kom hem så träffade jag Oskar och Julia direkt och sen sov Julia hos mig. På söndagen träffade vi Oskar...... jaaaa....
I måndags var jag hemma hos Olivia. Vi körde anden i glaset :P igår var jag och Oskar hemma hos Julia och idag har jag varit med Sandra :)
Imorgon ska Oskar och Julia komma hem till mig men först ska vi åka till bergshamra och kolla på när hon klipper lugg :O det kommer säkert bli jättefint!
Ska fortsätta ladda upp bilder nu..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0