bläbajsnånting

Hej alla fans! haha :)
Lovet hittills har varit superbra. I fredags var jag på stan med Olivia och Julia, sen hade jag piano.. sen åkte jag till Julia och sov där.
På lördagen kom Oskar, Filip och Lina till Julia. Vi kollade på tv och var ute ett tag. Filip och Oskar sprang omkring utan tröjor utomhus i typ en halvtimme... dom är lite sjuka ;) sen sov jag hos Lina :)
Och igår... (Eller egentligen i förrgår) SÅ KOM MATILDA HEM! :D gissa om jag har saknat henne! Och på torsdag ska jag antagligen följa med henne till vadstena! :) Vi var hemma hos henne, i fältan och sen hos mig.. :P
Sen på kvällen träffade jag Lina, Filip och Oskar lite snabbt i Alvik. Oskar och Filip var sjukt flummiga, speciellt Oskar.. men aja :)
Idag så var jag med Julia. Vi gjorde inte särskilt mycket.. Kollade på X-effect, pratade och tittade på hennes nya Simpsons-box.
Imorgon kanske jag ska träffa Lina och Oskar men vi får se :)
Jag har förresten laddat upp 131 nya bilder på facebook så gå in och kolla.. :D
Puss och kram!

Filip, Oskar, Julle = böghög :D


Åååh vad jag vill ha den där galet snygga tröjan! 199:- på BikBok.. jag behöver pengar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hehe fin blogg :] Ha ett fortsatt bra lov! //Alex <3

2010-03-02 @ 11:31:40
URL: http://alexbloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0