sak..

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej :)

Vad står det i ditt femte sms?
"Tåget :) <3"

Vem ringde dig senast
Lina

Vilket språk är din mobil
svenska såklart...

Hur många sms har du i din inkorg?
144 raderade senast i söndags tror jag..


Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
det är privat :D

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
"Tjo!"  från Filip

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
49 raderade alla i förrgår

din 13:e kontakt?
Hem

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Absolut inte! Ska nog radera den kontakten..

Ogillar du nr 5?
Hanna i min parallellklass, nej hon är snäll :)

Har du varit i hop med nr 1?
Nej hahah Agnes i min klass

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Oj vad mitt hår är rufsigt..


Hur mycket kontanter har du på dig?
På mig just nu? Inget..


Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? 
Eric tror jag.. men jag vet inte riktigt :P orkar inte kolla.


Vad har du på dig på överkroppen just nu?
jag har dushat så en rosa morgonrock :)


Vad är det för märke på skorna du har på dig?
är barfota..


Ett ljust eller mörkt rum?
vet inte, en blandning?


Vad gjorde du vid midnatt?
data tror jag :P


Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
om man går upp en liten bit på min gata så är det bara rakt över gatan ;)

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Vet inte, säger det inte så ofta, mer på sms och så..


Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Whhat??


Vilken ålder har varit bäst hittills?
Ingen aning :)


Vad var det senaste du sa till någon?
"Jaha men kan jag sätta på det när du är här då?"


En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Vet inte.. det skulle ju vara sjukt coolt att kunna flyga


Gillar du någon särskild liteextra mycket just nu?
Jaa självklart :D och vi är tillsammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0