Muuu

(/) = halvt
(x) = ja
( ) = nej



UTSEENDE
[x] Jag är kortare än 160cm.

[x] Ibland tycker jag att jag är ful.

[/] Jag blir lätt brun

[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg

[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] Jag har en tatuering.

[ ] Jag har haft/har tandställning.

[ ] Jag har glasögon/linser.

[ ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[ ] Jag har mer än två piercingar.

[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[ ] Jag har fräknar/ lite ibland.

EGENSKAPER

[x] Jag är omtänksam.

[x] Jag är generös.

[/] Jag har lätt för att bli svartsjuk.

[ ] Jag är snål.

[/] Jag är utåtriktad. (jag är öppen men ändå blyg.. :O)

FAMILJ

[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[ ] Jag har rymt hemifrån .

[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[ ] Jag har minst ett halvsyskon.

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[ ] Jag har barn.

[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB

[x] Jag studerar.

[ ] Jag jobbar.

[ ] Jag har somnat i skolan/jobbet.

[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[ ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER

[x] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.

[/] Jag kan fortfarande börja gråta av Disneyfilmer.

[ ] Jag har pissat på mej av skratt.

[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. (haha det händer ibland när jag skrattar riktigt mycket)

SKAMLIGHETER

[ ] Jag är rädd för att dö.

[x] Jag hatar begravningar.

[ ] Jag har sett någon dö.

[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord.

[ ] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM

[ ] Jag äger mer än 5 rap CDn.

[ ] Jag äger en iPod.

[ ] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.

[ ] Jag äger många dyra designerväskor.

[x] Jag äger något från H&M.

[ ] Jag samlar på serietidningar.

[ ] Jag äger något från Benetton.

[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.

[ ] Jag äger något från Diesel.

RANDOM

[x] Jag kan sjunga så bra att andra kan lyssna på det.

[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[/] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[/] Jag ser på nyheterna.

[/] Jag dödar inte insekter. (vill inte men ibland måste man..)

[/] Jag svär ofta. (typ normal..)

[x] Jag sjunger i duschen.

[ ] Jag är en morgonperson. (neeeej)

[ ] Jag betalade för min rington.

[x] Jag är petig med grammatik.

[/] Jag är en sportfanatiker.

[/] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.

[ ] Jag är bra på att baka.

[/] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå. (ljusröd? nej knallröd!)

[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.

[ ] Jag vet hur man skjuter.

[x] Jag är kär i kärleken.

[/] Jag skrattar åt mina egna skämt. (ibland xD)

[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.

[x] Jag är bra på matematik. (gaaanska bra)

[x] Jag tror på spöken.

[ ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.

[xxxxxxx] Jag är väldigt kittlig. (väldigt!!!)

[x] Jag älskar mörk choklad.

[x] Jag spelar dataspel och/eller TV-spel. (lite då och då :P)

[/] Jag är bra på att minnas ansikten.

[ ] Jag är bra på att minnas namn.

[/] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0