mmmmmm

Hejsan svejsan :)
Sitter hemma hos Julia och lyssnar på när hon och hennes syrra spelar DS xD
Iddddag... var det skola... vi hade musik och sjöng låtar på typ två toner..? Och sen på eftermiddan var det hemkunskap och Olivia (FÖRRÄDARE!!!) är i Schewiz (eller hur det stavas) så jag fick laga mat ensam :'(
Det började med att jag letade efter kastrullen man skulle använda. Men den fanns liksom inte i mitt skåp.. så jag gick fram till läraren och sa "ehm... jag har ingen sån där kastrull..". Och hon svarade: "jo det har du, leta!!!". Så jag letade igenom skåpen jättenoga igen. Men jag hade verkligen ingen kastrull.
Så jag tänkte fråga henne var dom fanns. Men då stod Filip där och pratade med henne skiiiiiitlänge! Och hon bah: "Trägen vinner". Suck -.-
Sen så erkände hon att dom var slut och jag fick nån annan konstig kastrull. Alla andra hade redan kommit jättelångt men jag började då.
Jag fick panik. Eftersom jag var sist tog allting slut. Purjolöken, köttfärsen och skedarna till exempel... Det var så sjuuuukt jobbigt.............
Jag var typ tjugo minuter efter så när alla andra satt vid bordet stod jag fortfarande i köket. Så alla stirrade på mig. Dom ville ju bara vara snälla men det var jobbigt.. Sen när jag kom och skulle äta hade alla andra redan ätit och jag fick inget bröd och ingen sked! :(
Men sen gick jag hem till Julia och så har vi varit här ett tag.. långt inlägg men men.....
Puss! <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

SORRY :-)

2010-01-28 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0