Gästbloggare - matilda

Hej allihopa! Det här e matilda som skriver.
Jag har tagit bort min blogg men jag kände för att blogga så då gästbloggar jag på ellens blogg (andras också om dom vill :O)
Iallafall. Hitills på dagen har ellen och julia kommit hem till mig och hjälpt mig fixa perfekta nudlar.
Så då åt typ bara jag, fast julia tog några mackor och det tycker inte jag är mat så vi ska nog till donken sen.
Så... först så fixade vi nudlar till mig. Sen så kollade vi lite på simpsons.
Och sen så kom vi på att vi hade muffins att baka, så vi sprang in i köket och började.
Resultatet på muffins = DEG!!! Och hur kommer det sig??

Ellen: Åh kolla in våra muffins, ser dom inte klara ut nu?
Julia: *spanar in ugnen och bedömmer* Joo dom ser ju helt perfekta ut :O VI TAR UT DOM!
Ellen: Finns det några såna där vantar här nån stans?
Matilda: *Kollar upp från datorn* Ehm jo där vid brödet typ.

Och allt det där snacket led till att vi fick smet istället för muffins :( Men julia och ellen tog varsin iallafall :O
Aja, sen så tog vi lite fum foton ^^

XOXO , MATILDA

 


WAAAH!



(Jag vet, jag ser helt muppad ut på varje bild ;))

ELLEN I RAMPLJUSET ;) <3

Nej nu ska jag gå och joina ellen och julia där dom sitter och kollar på simpsons :D
Puss allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0