<3


Natasha Bedingfield - Pocketfull Of Sunshine
Helgen har varit sjukt bra! Den började med att jag, Lina och Julia var hemma hos Matilda. Vi lekte anden i glaset och det var skitkul :) sen åkte jag och Julia hem till mig och fortsatte med anden i glaset i flera timmar.
Sen på lördagen träffade jag Oskar och vi gick och fikade. Sen åkte vi hem till honom. Men sen frågade han om jag ville sova över hos honom så vi åkte hem till mig och hämtade mina saker.
Sen ringde vi Love och Matilda som hade varit på bio och träffade dom i t-centralen. Fast Matilda var tvungen att gå typ direkt :(
Men Love, jag och Oskar skulle ta pendeltåget iaf. Vi fick vänta typ en halvtimme för den var jättesen :O
Sen träffade vi Oskars lillebror Kalle på tåget :) vi åkte hem till Oskar sen iaf... och så åt vi middag och sen var vi på Oskars rum och kollade på tv och facebook och så hela kvällen :P
Vi pratade med Lina, Filip, Filippa och Alexandra på telefon också :D sen gick vi och la oss typ tre och vaknade kanske.. halv tio nånting?
Det var jättemysigt med Oskar <3 och hans lillasyster Frida var skitsöt! :)
Snart ska jag sova...
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0