Tooorsdag

Halli hallå!
Den här veckan har gått sjukt fort och om en timme så är det friday I'm inlove :D idag var det skola. Vi ska börja med språk i sjuan så franska- och spanskalärarna kom och gjorde reklam för sina språk ;) jag ska iaf välja spanska!
Sen så hade vi skridskor i vasaparken. Det var kul men mina leggings blev helt blöta för jag råkade sätta mig i snö så jag fick låna Filippas mjukisbyxor :)
Efter det så visade kemilärarna lite labbgrejer för oss. Sjukt coolt! Jag kanske lägger upp nån video sen :)
Jag skulle laga mat idag så Julia följde med mig hem och stekte pannkakor med mig.. vi filmade typ tio filmer så jag kanske lägger upp nån av dom sen :P
Sen skulle jag ha träning (UTOMHUS!!!) kl 18 så jag var tvungen att gå.. Träningen slutade halv åtta och och jag kom hem lagom till Glee :D
Jag lägger upp bilder och filmer imorgon för jag pallar inte nu.
Imorgon förresten.. så börjar jag skolan 8:15 och slutar 9:30 :P sen kanske jag och Filippa ska stalka Kissie.. sen har jag piano och på kvällen är det lagmiddag :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: vanessa

haha, hur gör ni när ni stalkar?

2010-02-13 @ 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0