No more depping

Jag ska försöka vara lite glad nu för annars blir det så tråkigt att läsa bloggen...
Kollade just på Coraline, den var ju skitläskig! Jag trodde den skulle vara lite läskig bara.. men seriöst den var jätteläskig! Fast iofs såg jag den ensam ;)
Idag var det skola. Först hade vi religionsprov och sen så var det bild. Sen fick vi veta det där så alla började gråta. Vi gick till odenplan helt tysta.... inte ofta det händer :O
Men sen åkte jag, Oskar och Lina hem till Lina. Där så..... spelade dom gitarr och sen kollade vi på tv. Sen hade jag skiiiiiitbråttom för jag skulle ha min bajspianolektion.
Nockebybanan kom 14:40 och min piano började 14:40. Jag kom fem minuter innan vi slutade. Lyckat -.-
Sen på kvällen har jag bara mysit :) egentligen så skulle jag kanske ha varit med Matilda men hon ska antagligen sova här imorgon istället <3
Nu kommer det lite vackra bilder..................................
eller inte.. usb:n laggar och jag är trött. Ni får bilder efter matchen imorgon istället! Nu ska jag kolla på tv :D
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0