jag har tråkigt -.-

Höger- eller vänsterhänt: höger :)

Humör just nu:
trött

Favoritgodis: choklad tror jag

Är det nåt du absolut inte äter: hm... det finns några saker :P

Kläder just nu: en tjocktröja och leggings

Musik just nu: inget, kollar på tv..

Vad sa du senast: "Men jag kollar på det" till mamma när hon ville stänga av tv:n.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: tyyyyp... ingen aning.

Sommarplaner: bada och vara med kompisar :)

Fisk eller badkruka: tha fish!

Längd och vikt: kanske 1.57 och ingen aning vad jag väger

Hur många kuddar sover du med: två :D

Favoritväder: varmt men inte för varmt....

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: musik, kompisar och en fotboll

Spelar du nåt instrument: piano och så lär jag mig själv gitarr

Morgon- eller nattmänniska: natt

Sparare eller slösare: slösare :P

Vem är viktigast för dig: Det finns många som betyder sjukt mycket <3

Bästa film: vet inte

Tror på liv på andra planeter: Japp

Kommer du ihåg din första kärlek: mm för jag upplever den första riktiga nu

Älskar du henne/honom fortfarande: aa

Har du några homosexuella vänner: vet inte O.o

Tror du på mirakel: mm

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja om det är rätt person

Ser du dig själv som tolerant mot andra: ganska

Ser du på kärleken som ett misstag: nej

Hur många barn har du, vill du ha: har inga barn och vill absolut inte ha mer än två!

Bio eller promenad: promenad till bion? ;)

Är du kittlig: ja.. :(

Snarkar du? typ om jag är förkyld

Stjärntecken? Vädur

Rädd för insekter? nej

Äckligaste insekten: kackerlacka kanske?

Största svaghet:
 vet faktiskt inte...

Det här är jag bra på: ingen aning :)

Bästa bok? Älskar Meg Cabot och Jaquline Wilson. Och Harry Potter såklart :D

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kanske.. osynlig? Eller... tankeläsning och samtidigt tankekontrollering så jag skulle kunna ta bort tankar från folks hjärnor!

Vad vill du jobba som? ingen aning

Chips, morötter eller godis? godis!

Pizza eller hamburgare? pizza

Skriver du dagbok? nepp, har försökt men jag glömmer alltid att skriva..

Har du någon flickvän/pojkvän? jupps

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag ska nog ta hål i öronen snart :)

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum är oftast stökigt ..... :D

Gungar du på stolen? sometimes

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja det ska jag göra innan jag dör!

Vilken hand håller du gaffeln i? vänster såklart?

Hur är din drömtjej/kille? det är svårt att besrkiva ^^

Hur många syskon har du? ett och det räcker ;)

Vad är du mest rädd för? trånga utrymmen och blod

Är du rädd för blod? JA!

Saltar du på maten? har inte gjort det på typ tre år :O

Gillar du att sjunga? I'm lovin it

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? går bara i sexan :P

Anser du att du är stark? typ normal

Brukar du sola? jaa på stranden...

Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger och sen håller jag andan tio sekunder.

Röker du? usch nej

Snusar du? Snusläpp? blä nej

Kaffe, te eller inget? latte och te

Har du en besatthet? vadå besatthet? Jag är besatt av min sötis Matilda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0