Jag är världens vackraste mupp!

Hejsan svejsan
har ingen aning vad jag menar med rubriken? Jag har inte bloggat nåt sen i fredags :S proffsigt av mig....
Aja, helgen har varit skitkul! Var med Matilda honey och då kan det inte bli nåt annat än kul! <3
Igår så hände typ inget.. och inte idag heller :)
Eller jo vi hade skridskor och sen var jag med Filippa. Sen drog vi till Matilda. Sen skulle jag ha haft träningen men det var ju problem med tunnelbanan så jag hann inte.
Jag och Filippa fick ta nån random buss för att sen komma till Frihamnsporten och inte veta vilken buss vi skulle ta... Lyckat :O
Bilder kommer imorgon för nu ska jag läsa ett tag.
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0