BILDBOMB :O

Jag har inte kunnat blogga på flera timmar.. så nu kommer det bilder från några dagar bakåt...

Olivia

Alexandra Beautyqueen :)

Lina fotar med sin iPhone.. ingen ovanlig syn ;)

Filippa

Filippa och Lina <3

Hahah Filippas tuggummi fastnade i hennes näsa!

Lite sadface på mig :O

Hjärtat dunkar för Oskar :)

Linas fina mössa :D

Lina <3

Julia goes mattant :D

Råkade limma ihop mina träbitar! :O

Filip........

Linaaa

Filip dansar vackert?

Hos Lina

Me and Lina


Moahaha jag lyckades ta benet bakom nacken :D

Kommentarer
Postat av: Iris

hihihihihihi (normal kommentar, alla som undrar) hihihihiiiiiii indianskriiiii iiiiiohooho! hihihihhihi

2010-02-04 @ 23:12:31
URL: http://iriss.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahahaha

2010-02-09 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0