-.-

HAR GRYMT TRÅKIGT.....

Är du kär?
Ja!
Är du en sportfåne? delvis :)
Är du likgiltig? inte till allt..?
Är du röksugen? nejnej
Är du rik? pank liten skit -.-
Är du fattig? haha ja!
Är du trött? lite
Är du shoppingsugen? jaaa har inte shoppat på typ en vecka!
Är du töntig? ibland!
Är du ressugen? ja lite :P
Är du skolsugen? nej! fast imorgon är ju sista dagen.. :D
Är du irriterad? nepp
Är du festivalsugen? ??? nej
Är du alkholsugen? näej
Är du saknad av nån? kanske lite :P
Smeknamn? Pelle.. fast det är bara en som kallar mig det :)
Bästa åldern? hehe hatar gränsen mellan två åldrar, just nu så vill jag bara fylla år!
Bästa tidningen? vet inte riktigt...
Hur sminkar du dig? Puder, ögonskugga, rouge, mascara.
Höstens accessoar? höst??
När stal du senast något? vet inte vad som räknas som stöld?
Hur många timmar sov du inatt? kanske 7
Vilken film såg du senast? minns inte! :O
Vilken internetsida besökte du senast? facebook.com
Vad sa du senast till vem?  mm...  till mamma
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Julia: Det skulle va bra med ett svar ... Helst idag...
Vad gjorde du i förrgår? Var i skolan och sen var Julia hemma hos mig en stund.
Vad har du gjort idag? Skolan, sen så fikade jag med Filippa och sen åkte vi hem till henne :)
Vad ska du göra idag? Typ inget, sova snart...
Hur många msn-kontaktetr har du? Runt 50
Vilket land besökte du senast? Indien
Hur många snälla känner du? hahah pallar inte räkna!
Vad såg du senast på tv? Glee
Vad är det för märke på din dvd-spelare? orkar inte gå och kolla...
Senaste köp? en cookie på Waynes Coffee idag
Vad har du dåligt samvete för? typ inget :O
Vad har du för skor? Inga på mig just nu...
Vad har du på dig nu? pyjamas :P en randig tröja och rosa shorts
Vilken musik har du lyssnat på idag? min playlist på Spotify.
Skulle du säga nej till sex idag? jag skulle säga nej :D
Är du vegitarian? nöpp
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? minns inte...
Vad heter dina kusiner? Har inga riktiga, bara "plastkusiner"
Är du feminist? ne
Vad drack du senast? varm choklad
Gillar du att laga mat? nepp är mycket bättre på att baka ;)
När sjöng du senast? i duschen alldeles nyss...
Håller du det städat? näe :D
Vad gör dig lycklig? Mina fina vänner och Oskar :) <3

Kommentarer
Postat av: sarah.

Tack för din rödt i veckansblogg =)

2010-02-27 @ 13:40:31
URL: http://soundofsarah.blogg.se/
Postat av: Ida

Men haha :

Är du shoppingsugen? jaaa har inte shoppat på typ en vecka!

Shoppaholic? ^^ <3

2010-03-01 @ 13:19:35
URL: http://idapidavattenskida.blogg.se/
Postat av: ellen

Ida: haha nene ... men jag älskar att kolla på kläder och så :) vi måste ses snart! <3

2010-03-02 @ 01:27:06
URL: http://enligtellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0