Sorry

TJA!
Hehe, har inte bloggat på länge. Men jag har inte haft nån lust! Igår, måndag, så var det skola. Sen gick jag till fältan. Smet in i provrummet på BikBok precis när dom stängde så jag fick inte prova min vackra tröja :(
Idag så var det också skola. Sista lektionen var det gympa. Vi spelade fotboll och det var jättekul! På tal om fotboll så har vi match mot Danderyd imorgon. Wish me good luck! :)
Såg ni på Idol förresten? Kissie sa ju att hennes brorsa kom med men det gjorde han ju inte :P Hoppas Kissie är med i tv sen. Kul att höra henne sjunga! ;)
Imorgon är det nån slags temadag så vi ska lära känna varandra i korridoren. Onödigt att åka till Hagaparken för det! :O Jag kanske hinner med ett morgoninlägg imorgon.. :)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0