Lång dag

Tjo!
Dagen började med att jag klädde på mig och åt frukost. Sen åkte jag till hjortis där vi hade Värtandag så alla Värtan-lag var där. Så vi tränade på dribbling (finns det ett ord dom heter så??), nertagningar och passningar. Sen hade vi en cup, det gick dock inte särskilt bra för mitt lag. Men det var ju kul ändå :) Fast jag blev skitsur på en kille som fotade mig.. ett riktigt fult foto... -.-
Direkt efter att ha tränat i fem timmar drog jag till Matilda som bor i närheten och vi åkte direkt in till stan. Vi var på Gallerian och sen gick vi vidare till NK och jag vilade ett tag i hissen där.
Sen åkte vi hem till Matilda och var inne på facebook ett tag innan jag skyndade mig hem för att kolla på Top Model, nya säsongen :D Johannes (min storebrorsa) försökte byta till nyheterna i reklampausen och då fick jag ett litet utbrott för han kallade TM för ett skitprogram. Argh!! >:\ Nyheterna sänds ju två gånger om dagen? :S
Men nu sitter jag här iaf och badar fötterna. Sjukt skönt, dom är överansträngda!
Snart ska jag sova så jag är utvilad till plågan, ehm, jag menar skolan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0