I väntan

Hi everybody ;)
Klockan är elva och jag borde egentligen ha gått och lagt mig för mer än en timme sen. Men jag väntar på pappa och Johannes som kommer hem från London ikväll! :)
Helgen har varit skitkul. Igår hade jag fotbollsträning från 9-11 på morgonen. Det var jättejobbigt för solen gassade och vi styrketränade. Det var en för benen vi gjorde 25 gånger. Jobbigt!! Och mitt lag vann på träningsmatchen, 5-4. Jag gjorde 3 mål, yey :D
Sen var jag på stan med mamma. Köpte en orange- och grårandig tröja från BikBok och ett par nya skor! Vid fyra kom Julia. Vi såg I taket lyser stjärnorna. Alla säger ju att den är så himla bra men jag tycker inte den var bra. Boken (som jag håller på och läser) är bättre!
Idag så gick jag och Julia ut ett tag. Vi var på gärdet lite och gick omkring där och gjorde ingenting.. Julia åkte hem sen och jag och mamma åkte till Saga på Kungsgatan och såg prinsessa. Den var väldigt bra!
Det var alltså en genomgång av vad jag har gjort i helgen.. :P
Puss


Kommentarer
Postat av: ellen (ellerenellen.blogg.se)

svar: ditt namn är inte heller så tokigt ;) tack så jättemycket! vad roligt att du gillar det jag gör :) följ jättegärna med bloglovin' och håll dig på så sätt uppdaterad med nya fotografier :)

kram på dig!

2009-09-18 @ 15:10:43
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0