FÖRLÅT!!!

Förlåt för superdålig uppdatering! Igår hade vi temadag så vi var i Hagaparken och skulle lära känna dom andra i korridoren (4e, 4f, 5e, 5f och 6f fast dom känner vi ju redan). Haha det känns kul att vara äldst! Man får PONDUS :D
Det var rätt kul faktiskt. Solen stekte på oss och sen skulle vi sjunga en låt (jag går på Adolf Frediks så vi sjunger hela tiden) Fjäriln vingad syns på Haga som vi hade lärt oss, eller ja, inte lärt oss, dagen innan. Så jag sjöng bara blablabla. Men låten är faktiskt ganska fin! :) Lyssna här under.

Jag tog iaf lite bilder på mig och Julia!




Efter vi hade varit  i Hagaparken följde jag med Julia hem. Det var jääättelåååångt att gå. Vi kom på en jättebra låt som handlar om Svampbobs sjösnigel, Garry :)
Efter jag hade varit hos Julia så var det match mot Danderyd. Dom vann med 4-2 och jag spelade skitdåligt. :P
Idag så var det bara skola helt enkelt ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: eric

Emmas lag, Danderyd! och ni looosa! haha!

2009-10-03 @ 17:01:48
URL: http://ericscollablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0