Tio sanningar om mig

1. En gång råkade jag förstöra printern i skolan. Det blev ett stort problem för alla lärare som skulle skriva ut viktiga papper. Det tog typ en timme innan vaktis kom och fixade apparaten.
2. Jag är en extrem slösare. Trots att det känns som jag inte använder så mycket pengar är dom alltid slut..
3. Mitt rum är stökigt 90% av tiden.
4. Jag har lätt för att glömma bort viktiga saker. Som läxor till exempel...
5. Väldigt ofta har jag konstiga tvångstankar. Jag tänker "om jag inte klarar den här leveln nu kommer min dator gå sönder" och sånt där. Helt knäppt och omöjligt att sluta med.
6. Jag har jättesvårt att bestämma mig! Det handlar om allting, glass, kläder, smink osv.
7. Min hud är jättetorr.
8. Jag är allergisk mot pälsdjur. Det finns hudkrämer med djurfett i. Om jag använder sånna krämer blir min hud helt röd och börjar klia.
9. Varje morgon dricker jag te.
10. Jag får blåmärken väldigt lätt och tar därför magnesiumtillskott som smakar jätteäckligt. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0