Sorry

Förlåt för ett "litet" uppehåll! Jag ville vänta med att blogga tills jag hade fått den nya designen. Men nu orkar jag fan inte vänta längre. Det är så skönt att skriva av sig. =)
Det var skola idag och det började hagla på gympan, precis som förra torsdagen.. :S Gud gillar kanske inte gillar oss! Sen så gick jag och några personer till Odenplan och sjöng för att tjäna pengar till klassresan.
Sen kom det några killar och började kaxa. En av killarna började sjunga och drog ner byxorna och en stod och rökte två ciggaretter samtidigt. Och så slängde dom bullar på Alexandra. Skitkonstiga..
Vi tjänade iaf ihop runt 200 spänn på tjugo minuter så det var ju bra!
Awa och Julia följde med mig hem sen. Vi åt mellis och kollade på tv. Awa var tvungen att gå sen. Jag och Julia åkte till gärdets tunnelbana med gitarren och tänkte sjunga och spela. Men det var redan nån som stod där med mikrofon och allt! FUSK.
Vi åkte till Karlaplan och satt där och spelade ett tag och sen åkte Julia hem och jag gick hem. Och sen dess har jag väl bara varit hemma och varit onödig. :P Typ ätit middag, nördat vid datorn och läst lite...
Nu blev det ett lååångt inlägg. Som kompesation för att jag inte har bloggat på länge =D
Kiss my ass and goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0