Sjuk =(

Hej allihopa och varsågoda för den sjukt bra uppdateringen!
Nej men jag har inte haft tid att blogga. I helgen var jg hos Sandra och sov över där och i månags och igår var jag hos Siri. Alla dom fyra dagarna var jättekul =D
Jag sov till typ tolv idag, håller på att bli sjuk tror jag "/ det suger för snart kommer ju Matilda och Julia hem och berättar vad som har hänt på Kanarieöarna och i Paris. Hoppas jag är frisk tills dess för jag saknar båda väldigt mycket <33
Idag ska jag väl bara ta det lugnt och mamma ska kanske hyra nån film åt mig. =)
Kram.

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar dig med gumman <3 hoppas du blir frisk snart.

2009-10-29 @ 10:25:53
URL: http://catchh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0