Saturday =D

Hejhej =)
Idag var det match, säsongens sista. Det gick inte så jättebra men jag gjorde mål iaf ;)
Sen så kom Ida hem till mig. Vi gick till fältan och köpte pajer. Ida köpte tre stycken O.o
Efter att ha gått omkring i fältan ett tag gick vi hem till mig igen. Ida åkte hem och jag och min familj gick ut och åt på Vapiano. Jag åt en supergod pizza med pesto på =D Sen gick vi på Bröllopsfotografen. Den var jättekul men ganska sorglig också :P
Så nu vet ni vad jag har gjort idag =)
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: eric

OJ! ellen följer min blogg.... för 1 år sen sa jag att det var det hetaste stället och att det är ett måste att gå dit.... JAG HAR COPYRIGHT!

2009-10-18 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0