MONEY

Hejhej sötisar =)
ledsen att det blir blogginlägg så sällan, det blir liksom inte av att jag skriver ;)
Idag så var det en heelt vanlig dag i skolan. NO-labb!! Och slöjd... >=( Men förrutom slöjden så var det helt ok. :D
Jag tjänade lite pengar idag! Först så ville Johannes att jag skulle gå och handla potatis till hans matlagning så jag fick 20 spänn för det. Sen när jag kom hem märkte han att han hade glömt att säga dill så jag krävde en tia för att gå och handla igen och då tog jag med mig lite burkar och flaskor och pantade dom, det fick jag 13 kr för.
Sammanlagt blev det 43 kr för att gå över gatan till mataffären! :D Så nu har jag lite pengar att köpa nåt kul för!
Nu ska jag göra te =)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0