Idag

Idag var det skola som vanligt. Igår tjatade jag och Alexandra om att vi skulle få prata i högtalarna och det fick vi idag! =D Vi sa att folk skulle kolla och heja på Love (vi fick inte säga rösta). Åååh läskigtläskigtläskigt. Jag skakade i hela kroppen typ en halvtimme efter..
Sen så åkte vi till Radiohuset och mötte Matilda som också skulle vara med och kolla på genrepet. Vi fick vänta lite innan så vi skröt för några 9-åringar att vi kände en som var med. XD Love var skitbra iaf, jag fattar inte att han inte vann! Han kom 5:a. Det var ju också bra!
Efter genrepet hade jag och Matilda dans. Vi kom lite sent och gick en kvart för tidigt för att hinna kolla på Love. =)
När Lilla melodifestivalen var slut gick jag till Buylando och köpte godis. Sen på vägen hem såg jag en tjej som hade varit med på lilla melodifestivalen :P men jag kom inte på det förrän jag hade passerat henne. Men jag gick och stirrade på henne jättelänge efter för att kolla om det var hon, haha ;)
Nu kommer det lite bilder iaf =)





Sådär ja. Nu ska jag nog sova så jag kommer upp imorgon till fotbollsträningen!
Eller typ snart....
Kisses.

Kommentarer
Postat av: F

Oj vad snygg man kan vara :P

2009-10-04 @ 10:30:09
URL: http://kungslilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0