>=(

Hej alla!
Jag har varit på dåligt humör sen typ klockan ett. Är så jävla arg på dom där barnsliga idioterna i min parellellklass (inte alla, bara dom).
Ni kanske vill veta varför? Men det får ni inte. Typ alla i e och f vet ju redan.
Efter skolan var iaf Olivia hemma hos mig en stund. Det fick mig på bättre humör =) vi bakade chokladbollar till föräldramötet och sen städade vi köket, skurade golvet, diskade och sånt.
Nu kommer skitungarnas mentor prata med dom så får vi se vad som händer!
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: eric

städar ni på fritiden? STÄDERSKOR!

2009-10-21 @ 16:15:15
Postat av: julle

Eric, städning tillhör livet om man inte är en spoiled brat..

2009-10-21 @ 17:14:36
URL: http://domkallarmejjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0