Bilder från femman 1

Tänkte lägga upp bilder från femman men det är runt 50 bilder så jag tar tjugo den här gången =) Här kommer dom första! Har bilder på nästan alla i klassen så är inte du med så säg bara till!

Matilda dagen innan skolan började

En av Sandras egobilder ;)

Jag på morgonen

Matilda i skolan

Julia och kanske Matilda M i bakgrunden?

Matilda och Ida på slöjden

Matilda och Alexandra Ä efter en regnig orientering :P

Matilda på friluftsdag =)

Jag och Sandra på kören (en av dom sista gångerna vi var där)

Matilda och jag klippte lugg :P Men jag har tagit bort dom första bilderna på mig med lugg.

Eric på slöjden

Och Filip som håller på med Ahlgrensbilen =)

Klara koncentrerad :P

Ida =D inte samma som på sjätte bilden!

Matilda och hennes idol, James Bond ;)

I "grottan" umder lidingöbron

Matilda i klassrummet =)

Min panna ser gigantisk ut!

Alexandra Ä dagen hon hade klippt lugg

Haha är man snygg så är man? Jag och Matilda ♥

Det var tjugo bilder =D Mer kommer imorgon eller ikväll!
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: matilda

bästa

2009-10-18 @ 17:00:06
URL: http://catchh.blogg.se/
Postat av: julle

haha VACKERT :D Filip ser ut som en liten pöjk!

2009-10-18 @ 18:11:33
URL: http://domkallarmejjulle.blogg.se/
Postat av: matilda

miin pöjk ;)

2009-10-21 @ 20:55:49
URL: http://catchh.blogg.se/
Postat av: sannddriis

vacker bild på mig det var ingen ego bild och dessutom är ego min personlighet.....haha<<<<<<33333

2009-10-23 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0