Vaccinering

Hejhej =)
Min klass vaccinerade oss mot svininfluensan imorse. Jag blev sjuk nästan direkt efter.
Jag var helt snurrig hela dagen, sa typ "va?" och jättekonstiga saker.. Vid lunch ringde jag mamma för man fick inte åka hem själv efter vaccinet och frågade om hon kunde komma och åka med mig. Men då laddade min mobil ur såklart!
Efter gympan (alla fick gå omkring och göra olika övningar hela lektionen) så ringde vi 188800 och frågade om min mammas nummer och så fick vi det och jag ringde. Men då var det bara en timme tills vi skulle sluta så hon precis innan vi slutade.
Jag sov två timmar precis, det var så skönt! Nu mår jag skitdåligt. Mår illa, feber (kanske), ont i armen, ont i halsen, är trött och lite yr.
Puss.

Kommentarer
Postat av: matilda

KRYA PÅ DIG ! Och det är därför jag inte tar sprutan , pluus att det gör ingenting för mig att ligga hemma ett tag ;)

2009-11-19 @ 19:18:46
URL: http://catchh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0