Snnnart ska jag sova

Såhär går det till:
1. Öppna dina låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)
2. Sätt den på blanda
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.
6. Ljug inte.

Öppning: Green Day - 21 Guns (:P)

Vaknar upp: Laurent Wolf - No Stress (hahah passar ju skitbra, exakt vad jag brukar tänka på morgonen ju :O) 

Första dagen i skolan: Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman (XD) 

Förälskar sig: Kent - Hjärta (herregud vad passande O.O)

Slagsmål: Lady Gaga - Poker Face 

Gör slut: Katy Perry - Thinking of You (guuud det var ju superbra!) 

Bal: Miss Li - Stupid Girl 

Livet: Regina Spektor - Laughing With 

Nervsammanbrott: Lily Allen - Everyone's At It

Åker bil: Coldplay - The Scientist 

Tillbakablick: The Verve - Bitter Sweet Symphony (livet är ju bitterljuvt =D)

Bröllop: Abba - Mamma Mia 

Födsel av barn: Pink - Stupid Girls (kommer mitt barn bli problembarn eller? :O) 

Avgörande strid:  Kent - Pärlor

Dödscen:  Lily Allen - Smile (kommer folk LE när jag dör :S)

Begravningssång: Coldplay - Lost! (kan nästan höra prästen säga: "en förvirrad själ har lämnat denna jord!" och så sätter musiken igång och alla gråter ler!)

Eftertexterna: David Bowie - Ziggy Stardust (haha ja den skulle jag vilja ha!)


Kommentarer
Postat av: AL

Bra musik för en bra tjej!

2009-11-10 @ 23:11:27
Postat av: matilda

jag kommer slå ner dom som ler >:/

2009-11-11 @ 08:05:52
URL: http://catchh.blogg.se/
Postat av: julle

mm! GUBBEN PÅ TUBEN KOMMER VI OXÅ SLÅ NER

2009-11-12 @ 21:59:41
URL: http://domkallarmejjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0