:P

Igår orkade jag inte blogga för jag hade släpat en synth runt i stan.. men idag har jag energi igen! =D Jag köpte en synth (innan har jag bara haft ett piano) och ett par nya skor. =)
Idag var jag i skolan (suuuprise) och sen följde jag med Lina hem. Hennes hund är sååå söt! Jag hjärta Nemi. Fyfan för min pälsallergi, varför ska jag bli snorig och få ont i halsen när jag är nära sånna underbara djur? =(
Jaja här kommer foton från idag!

Olivia

Filippa

Mina nya skor. 800 spänn från Vagabond.

Nu ska jag nog sova i mitt nystädade rum. Haha mamma städade det idag, tack för det =D
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: eric

ett steg närmare olivia!!! :PP



och i cs har alla typ uggs :P vf inte du?

2009-11-13 @ 19:16:32
Postat av: ellen

jag hittade inga och jag ville ha skor just den dagen =D

2009-11-14 @ 20:41:28
URL: http://enligtellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0