jag har tråkigt =)

Namn: Ellen Stålnacke Nero
Födelse år: 1997
Bor: i Stockholm på Östermalm
Familj: Mamma, pappa och Johannes (om man nu räknar biologiskt..annars brukar jag säga att vänner är familj :P)
Gillar: kompisar =)
Favorit plats att äta på: det är sällskapet som spelar roll ;)
Gillar: dig kanske?
Känsla just nu: ont i armbågen
Varför: jag halkade när jag dansade på mitt hala golv och skavde bort huden.
Favorit mat: sushi kanske =)
Vad har du på dig nu: ett svart linne och gula shorts :P
Vad för smink har du på dig nu: mascara, ögonskugga, rouge
Vad för smink brukar du ha: mascara, rouge, täckstift, läppglans och ögonskugga
Har du druckit: nej
Är du stolt: jaa =D
Ska du fortsätta dricka: men gud jag dricker inte :S
Har du rökt: nöpp
Har du rökt vattenpipa: nepp
Har du snusat: nej usch, det verkar ju till och med äckligare än att röka!
Är någon kär i dig just nu: hur ska jag veta?
Vem: .......
Har du haft sex: nej
Har du gjort andra saker än sex: nej
Vill du ha sex: nån gång i livet
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: ingen ;)
Är du olyckligt kär just nu: vet inte
Håller du vad du lovat: nästan alltid
Har du dåligt självförtroende: ibland =)
Har du lust att äta jordgubbar just nu: mm <33 =D 
Saknar du någon just nu: aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0