Få reda på mer om mig =)

1. Är du singel? mm
2. Är du lycklig? ganska
3. Är du uttråkad? inte än ;)
4. Är du ledsen? nepp
5. Är du italienare? haha nej
6. Är du gravid? jaa mitt barn ska heta liselott :D
7. Är du full? nejdå
8. Är du en cooling? ofc ;D
9. Är du från Irland? neej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aa

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske
2. Har du nånsin blivit sårad? mm
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? jupp
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? aa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? näe
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta om den var hemlig? :S (jag kom på att jag har haft det faktiskt. Men typ alla visste det så...)
7. Är du kär? tror det
8. Vill du gifta dig i framtiden? antagligen =)

1. Kärlek eller lust? ärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? båda
5. TV eller Internet? båda
6. Coca-cola eller Pepsi? pepsi :P
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vet inte
8. Pengar eller lycka? lycka såklart
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? båda

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? det har väl alla?
4. Hoppat Bungee Jump?  nej men jag villvillvill!
5. Ljugit för någon du tycker om? mm :(
6. Ätit en hel tårta? usch nej
7. Gjort bort dig offentligt? haha aa 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? näe
9. Gråtit när ett husdjur dog? jag har aldrig haft nåt husdjur
10. Velat försvinna? nej

Vad såg du på tv sist? simpsons
Vems blogg läste du sist? dessie.se
Vad åt du sist? en varm macka
Vem pratade du med sist? Johannes
Vem ringde du sist? mamma
Vem messade du sist? Matilda
Vad läste du sist "bok"?  Bridget Jones
Vem pussade du sist? idk
Vem kramde du sist? Sandra
Vem bjöd du sist på något? Johannes
Vad köpte du sist? tuggummi till Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0