sims :P

Jag tog andra dosen av vaccinet igår så jag började liksom må dåligt redan då (men jag var ändå och köpte julklappar med Matilda hihi). Idag var jag hemma från skolan..
Jag vaknade halv 11 ungefär och sen åt jag frukost och satte på Vanity fair. Sen ville jag spela sims mitt i filmen så jag pausade och gick iväg typ en halvtimme. Och sen när jag kom tillbaka så hade den stängt av sig!!! Och jag orkade inte starta om det så resten av dagen har jag väl spelat sims (;
Har ni hört om nya förresten? World Adventures heter det =) det verkar ju skitkul så jag ska nog köpa det snart =D en förbättrad version av Jorden runt!



Egypten och Paris =D
På tal om världen.. 8 dagar kvar tills jag åker, 2 dagar kvar till lovet!!!!
Puss från en simsnörd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0