Sån där sak :P

PERSONLIGT
Namn: Ellen Maria Viola Stålnacke Nero 
Födelsedag: 30 mars 1997
Smeknamn: typ inget, eller Sandra kallar mig Pelle.  
Ögonfärg: brungrön
Hårfärg: ljusbrun typ :P
Längd: 1.55 ungefär
Högerhänt/vänsterhänt: höger =)
Stjärntecken: väduren
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: nepp
Dålig vana: jag har massa konstiga tics...

FAVORIT
Färg: RED!
Sport: fotboll <3
Godis: chokllllad
Affär: kanske bikbok eller så?
Helgdag: vet inte.. gillar advent :P
Årstid: vår

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: najj
Sovit utomhus: nöff
Spytt i skolan: nee
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: mm... xD
Varit på scen: många gånger
Retats: ?????

DU
Svär: sometimes
Sjunger bra: ganska tror jag :P
Duschar dagligen: aa
Vill gifta dig: kärlek kommer först som sagt =)
Kommer överens med dina föräldrar: ganska bra ;)
Äger en ipod: nej
Sover med gosedjur: ett men det är bara för att jag får skuldkänslor om jag lägger den i en låda.. I don't know why!

THIS OR THAT
Pepsi/cola: pepsi
Mc donalds/burger king: bk =)
Choklad/vanilj: choklad =D
Jordgubbar/blåbär: vet inte... båda tror jag..
Kött/vegetarian: vegetarian
Tv/film: båda!
Adidas/Nike: båååådaaa
Kakor/paj: båda hehe..

KAN DU
Gå ner i splitt: nöpp
Skriva med båda händerna: ja men inte så bra =)
Vissla: bara inåt x)
Blåsa en bubbla: yees
Ha dina ögon i kors: aa jag är ju skelögd! ;)
Nudda näsan med tungan: bara om jag trycker ner näsan med handen :P

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: min bror
Du pratade i telefon med: Sandra
Du kramade: vet inte...
Du skällde på: mamma när hon skulle gå och lägga mina strumpbyxor i tvätten... 
Du sportade med: Jonas, Oskar, Alice, Emelie, Sandra och Lotti igår.

SENAST DU
Skrattade: jag vet inte, den här morgonen typ
Grät: jag gråter typ varje kväll för att rena ögonen, det är helt sjukt..
Filmen du såg: An inconvient truth

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: andra sidan av mitt tegelhus och gården
Lyssnar du på musik nu: japp, Changes med David Bowie
Vad har du på dig: ett par snobbenshorts och en grå tröja med Svampbob, Patrik och Paul Frank-apan..
Vad är det på din musmatta: vit bakgrund, en grön groda med oranga ögon och "händer". Den är skitcool, typ ett foto. Köpt i N.Y.

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: två =)
Dricker du mjölk: nej jag gillar inte smaken och dessutom är jag allergisk. Jag dricker bara oboy :P
Person du hatar mest: kh
Vad borde man uppfinna: ett trollspö man kunde göra vad som helst med.. men bara till mig såklart ;)
Är du ett hälsofreak? inte direkt x)
Värsta vädret: älskar snö =) men jag hatar duggregn.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Aa , klart man blir väck då , usch , lider med dej ;)



Kopierar denna kej ?

2009-12-06 @ 19:57:45
URL: http://nnadiisaah.blogg.se/
Postat av: matilda

nejnejnej lyssna INTE på ellens svar på frågorna, det ska stå tulpana brevid viola >:OO



älskar dig ellen <33333

2009-12-07 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0