Hello

Förlåt för att det inte har skrivits alls på några dagar. Det har varit så sjukt mycket med lucia och sånt så jag har inte orkat..
Igår gick jag upp halv 6 och så skulle man vara i Adolf Fredriks kyrka halv 7. Blää gissa om jag dog... sen hade vi luciatåg och Julia sjöng skitfint på hennes solo. Olivia höll på att svimma och ramlade in i en bänk.
Vi fick stå stilla utan att göra nåt (med ett ljus i handen) i en kvart typ. Vi fick inte ens sjunga med på låtarna vi kunde för att det var niornas sista lucia typ.. :S
Sen på eftermiddagen åkte ungefär halva klassen till Solna och så lussade vi på en rehabklinik. Vi fick ganska mycket pengar till klasskassan och det var kul men alla tyckte det gick jättedåligt. Vi skulle ha sjungit 7 låtar men det funkade inte med tenor och bas på Ira så vi strök den. Och dirigenten glömde Stilla natt :P
Imorgon blir det globen! Det ska bli kulkulkul =) fast jobbigtjobbigtjobbigt också.
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för kul idag men vi får väl se vad som händer eller om jag bara stannar hemma och slappar ;)
Hittills idag så..  min mormor har kommit hit. Jag träffar inte henne så ofta för hon bor i Kiruna.. så det är ju kul =) Och så har jag spelat sims 3! Det funkar inte på min dator så nu har Johannes tagit hem sin laptop från skolan så jag ska kunna spela det här =D (jag är värsta simsnörden om nån inte visste det)

Jag ser lite.. nånting ut men skitsamma ;) dessutom ser jag jätteblek ut för det lyser solljus från fönstret rakt på mig!
Hittade lite bilder från på brorsans dator som jag och Matilda tog innan vi åkte till Borlänge i somras <3 Var vi inte jättebruna?!


"FAAN rör inte min dotter!!" haha =)

Roliga funktioner =D jag ser lite skum ut för jag skrattar ;)

Nu ska jag spela sims xD
Puss!


Kommentarer
Postat av: julle

tacktack sötis :) <3



vi fick in 2000 till klasskassan ;)

2009-12-12 @ 14:57:35
URL: http://domkallarmejjulle.blogg.se/
Postat av: eric

vänta lite nu! backa bandet.... NI SJÖNG PÅ ETT REHAB!!!!! var glada att inte nån blev skjuten eller våldtagen!!!!

vare nice att sjunga inför massa psykos eller?

2009-12-12 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0