Hej hopp

Egentligen tänkte jag sova för typ en timme sen men jag kom på att jag var tvungen att fixa Johannes födelsedagspresent för han fyller ju år imorgon :P
Idag har det varit lite jobbigt men att hinna klart med alla presenter men jättekul också :)
Jag fick en ny mobil, godis, pengar, en film och så ska jag få ett sminkkit också :D jag bara ääääääälskar min nya mobil! Den är skitbra och kameran är skitbra!
Det är bara ett problem. Mitt gamla minneskort är för stort så jag måste köpa ett nytt. Och jag kommer inte hinna fixa det innan jag åker till Indien tror jag så då kommer jag inte kunna lägga in några bilder tills dess. :(
Men jag får väl fota med mamma och pappas kameror :)

Så ser min mobil ut! Är den inte jäääävligt snygg? :D
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gmn hoppas du har de bra den e jätte snygg mobilen..haha lottie fick oxå en så fast en svart!!

2009-12-30 @ 20:56:02
URL: http://pitasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0