HÄR KOMMER HON!

Gästbloggaren matilda!!! Alla känner till mig efter att ha läst ellens blogg right?...
Sjjäälvklart, för er som inte vet vem jag är så är jag ellens syster. ^^
DERO,, MATILDA DERO. Men det känns verkligen som det.
Ellen betyder allt för mig <3 Inget liv utan min giraff inte ;)
Egenkligen är jag längre än henne så hon får vara en blåval.
HAHA gud vad vi har humor asså. Jag skrattar aldrig lika mycket som jag gör med min ellen.
Iallafall. Nu har jag och ellen kollat på hsm (för att kommentera alla sjukt dårliga skådespelare och filmens problem.) Men vi kollade inte klart hela filmen.
Snart ska ellen hem :( Men till andledningen att jag gästbloggar.
För att vara effektiv och berätta för alla våra läsare att jag och ellen ska ha mössor på oss imorgon.
Och det är julia och sagas (antagligen fler) ansvar att se till så att vi har på oss dom.
Vi var lite flummiga så vi satte på oss några mössor jag hittade och sen så sa jag helt plötsligt..

KÄNDA MATILDA - Ellen ska vi ha på dom här imorgon ? ^^
DEN BLIVANDE NYA KENZA - Ehm aa okej..?

Och jag vinner ju alltid i en diskuskon ;) Så så blev det.
ojjjjjj du blev det hett här mellan mig och ellen! Hon fixar mitt hår.
Hon är min blåval / apa som fixar mitt hår. Ellen tycker jag är en jaguar.
nej jag menar jag är både och.. Giraff OCH jaguar.
Iallafall... det som var meningen att jag skulle säga är att jag och ellen kommer ha på oss mössor på oss imorgon (PLUS VÄGEN TILL SKOLAN)Visst ni får gärna kommentera det men vi gör det bara för skojs skull.
Plus att det kommer bli mode, det har jag föruspått. ._o

KRANCH ! /// jaguaren / giraffen <3


DOM HÄR MÖSSORNA ^^

KÄMPA !

Kommentarer
Postat av: julle

Ellen hade på sej sin nästan hela dan, lovar!

2009-12-02 @ 21:14:36
URL: http://domkallarmejjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0