:)

Serrrrr ni hur vackra dom är?! :love:
Idag slutade skolan iaf, hallelujah! Jag och Lina åkte till gallerian och hon köpte julklappar. Jag köpte en muffin hehe :) sen åkte vi hem till mig och övade på låten vi antagligen ska sjunga på soarén, One of us av Joan Osbourne.
Igår var jag med Awa, Alexandra och Filippa först på NK och sen på lite andra ställen och köpte en julklapp till vår lärare Håkan.
Den skulle vara från hela klassen och nästan alla hade gett pengar så vi hade typ 500 spänn. Vi köpte en spikmatta med tillhörande kudde ;P och sen hade vi massa pengar över så vi köpte Lindtschoklad.
Sen hade vi fortfarande över hundra kvar så vi köpte ett ljudjulkort. Och sen ett paket unicef-kort att ge till resten av lärarna :P
När vi hade allt kom Awa och Alexandra hem till mig och så slog vi in allting och så :D
Håkan blev skitglad för mattan och chokladen :) roligare än föräldrarnas present (en ost och några koppar.. eller osten var god!).
Förlåt om jag svamlar.. jag är så trött bara.... :tired:
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0