=)


Så såg det ut igår om du inte var där (fast det där var ju bara några få låtar)! Det var skitkul. Hehe längtar nästan redan till nästa lucia :P
Men jag fick så sjukt ont i ryggen och magmusklerna. Människan är inte gjord för att stå stilla 90 minuter! Dessutom blev det otroligt varmt med alla ljusen. Jag var lycklig när jag blåste ut mitt ljus på Sankta Lucia. Fast tyvärr blev det så att jag var en av dom sista att blåsa ut ljuset... morrrrr..
Det måste ha låtit (säger man så??) jättekonstigt på den låten för man skulle sluta sjunga när man släckte sitt ljus och dom sista som sjöng var altar.. xD
Menmen, it's was very fun! =D (förresten jag syntes på stora skärmen ett par gånger :O)
Snart ska jag åka till Matilda som precis har slutat skolan. Själv har man haft ledigt idag =) 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0