Duktig flicka

Haha Alexandra säger så hela tiden :P men idag har jag faktiskt varit en duktig flicka för jag har haft mössan på mig utomhus heeela dagen *stolt* =)
Det var slöjd idag. Jag blev nääääästan klar med min kudde men när jag började fylla den märkte jag att det kom ut massa bomull. Så jag blev helt frustrerad och ropade på läraren och vi kollade igenom hela kudden och det visade sig att jag hade sytt så slarvigt att det hade blivit två hål -.-
GAAAH vad jag blev irriterad (fast jag försökte inte visa det). Då får jag väl göra klart den nästa lektion.. suck.
Varför suger jag på att sy, sticka, virka, brodera osv..?
Sen efter skolan gick jag och Olivia hem till Julia och så var vi där ett tag och chattade med två killar från hennes kollo. Hahah förresten, Olivia kan sova med öppna ögon! Det är helt sjukt ju..!
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0